.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۰ درصد بیماران کرونایی تنکابن در دورهمی ها مبتلا شدند
فرماندار ویژه تنکابن گفت: ۶۰ درصد بیماران کرونا شهرستان در دورهمی ها، عروسی ها و مجالس ترحیم به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش شمال نیوز، سید امیر حسینی جو بعدازظهر سه شنبه در نشست مبارزه با کرونای این شهرستان بر مشارکت عمومی و همگانی احاد مردم در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: ۶۰ درصد مبتلایان تنکابن ناشی از حضور در دورهمی ها، عروسی‌ها و مجالس ترحیم است.

 

وی با تاکید بر اینکه دستور العمل ها بدون رعایت مردم، معجزه نمی‌کند، افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی مانند گروه‌های هنری، ورزشی، بسیج همگانی، شوراها و دهیاران، خبرنگاران و..در رابطه با خطر جدی ویروس کرونا در دستور کار شهرستان است.

 

حسینی جو با تاکید بر دریافت اخبار کرونا از منابع موثق خبری اظهار داشت: پنهان کاری و ایجاد تنش در افکار عمومی پسندیده نبوده و روابط عمومی فرمانداری و ادارات اخبار و واقعیات اجتماعی را به صورت درست و کامل به مردم ارائه بدهند.

 

فرماندار ویژه تنکابن، اولویت نخست رؤسای ادارات را در گام نخست مبارزه با ویروس کرونا به جهت حفظ سلامت عمومی دانست و بیان داشت: در ۱۰ روز اخیر به طور میانگین روزانه یک نفر فوتی در تنکابن داشتیم و از شروع شیوع این ویروس، تاکنون ۱۸۰ تن در این شهرستان، بر اثر مبتلا به کرونا فوت شدند.

 

نماینده عالی دولت در تنکابن بار دیگر بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مردمی و همگانی تاکید و خاطر نشان کرد: ما بعنوان مسئول نمی‌توانیم تنها به دلبل نقد بخشی از افراد، سلامت همگانی را به خطر بیندازیم تا بتوانیم در کاهش این ویروس تأثیر گذار باشیم.

 

حسینی جو با بیان اینکه به عنوان فرماندار ویژه تنکابن حاضرم همه ناسزاها و توهین‌ها را بشنوم اما برای حفظ سلامت عمومی مردم یک قدم عقب نمی کشم، ادامه داد: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم رعایت نشود، روزانه هزار نفر فوتی در کشور خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در بازار به جهت حفظ سلامت عمومی، تصریح کرد: هر رئیس اتحادیه‌ای دستورالعمل‌ها را رعایت، نکند، عزل می‌شود.

 

حسینی جو همچنین از هیأت امنای مساجد خواست تا به هیچ وجه مجالس ترحیم و تجمعات در مساجد برگزار نشود و بیان داشت: چنانچه هیأت امنای مساجد، این محدودیت‌ها را رعایت نکنند، پرونده برای آنان تشکیل می‌شود.

 

این مسئول با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان تنکابن در روستاها سکونت دارند، افزود: در همه ی روستاها با محوریت بخشداری تنکابن ستاد مبارزه با کرونا تشکیل شده و گزارش به صورت روزانه ارائه دهند زیرا در صورت تقویت شبکه‌های روستایی، ۵۰ درصد مراجعان به بیمارستان کاهش می‌یابد.

 

وی از شهرداران خواست تا ضد عفونی معابر و گند زدایی و سایر مصوبات مربوطه را به طور کامل انجام داده و شوراهای اسلامی هم با محوریت شورای اسلامی شهرستان تنکابن در این زمینه همکاری لازمه را داشته باشند.

 

حسینی جو بار دیگر بر همکاری عمومی و مردمی در زمینه‌ی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، الزامی بودن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگر این مشارکت و همکاری صورت نگیرد، این تعطیلی‌ها ادامه خواهد داشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.